۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۴۷

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی ستاد کل نیروهای مسلح:

جبهه مقاومت یکی از سرمایه های جهان اسلام است

جبهه مقاومت یکی از سرمایه های جهان اسلام است

کاشان - فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در حال حاضر جبهه مقاومت یکی از سرمایه های جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدحسین سپهر صبح جمعه در جمع تظاهرکنندگان روز جهانی قدس در شهر کاشان با اشاره به فعالیت پیامبران در طول تاریخ برای دعوت مردم به یگانه پرستی اظهار داشت: در این راه پیامبران با دشمنان خدا مبارزه کردند و در این راه قدم برداشتند.

وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ ابراز داشت: استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران باعث دلگرمی مستضعفان و آزادی‌خواهان جهان شد.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه در طول بیش از چهار دهه گذشته نیز دشمنان اسلام بیکار ننشستند، تصریح کرد: در این مدت تمام جهان ظلم در مقابل ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستادند و الحمدالله ناکام ماندند.

جلوگیری از ایجاد پایگاهی برای گسترش اسلام و آموزه‌های اسلامی

وی یکی از مهمترین اهداف نظام سلطه برای تشکیل رژیم جعلی صهیونیستی را جلوگیری از ایجاد پایگاهی برای گسترش اسلام و آموزه‌های اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: آنها به دنبال تشکیل حکومت جهانی به نفع خود بودند و از این رو با هر تفکر، ایده و ملتی که در مقابل این رژیم منحوس ایستادگی کرد، مبارزه کردند.

سردار سپهر مهمترین فعالیت رژیم صهیونیستی برای تسلط بر منطقه را تفرقه افکنی به خصوص در بین دولت‌های منطقه غرب آسیا دانست و گفت: ظهور و بروز گروهک تروریستی داعش توسط آمریکا و پشتیبانی توسط رژیم صهیونیستی هم به این منظور و مخدوش کردن چهره رحمانی اسلام در مقابل جهانیان بود که با مجاهدت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این راه هم شکست خوردند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در حمایت از مردم مظلوم فلسطین گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در حمایت از فلسطین و مردم این کشور مصمم است و از گفتن آن هیچ ابایی ندارد.

این یادگار دفاع مقدس با اشاره به تلاش و مجاهدت‌های جبهه مقاومت در مقابل گروهک تروریستی داعش و رژیم منحوس صهیونیستی افزود: در حال حاضر جبهه مقاومت یکی از سرمایه‌های جهان اسلام است.

وی تاکید کرد: نتیجه این مقاومت‌ها این شده است که صهیونیست‌ها در حال حاضر خود را برای فرار از منطقه فلسطین آماده و منطقه‌ای از آرژانتین را به این منظور ساخت و ساز می‌کنند تا در آنجا مستقر شوند.

سردار سپهر با بیان اینکه تا آزادی قدس از پا نخواهیم نشست، تاکید کرد: قدس قبله اول مسلمین جهان و یک موضوع مهم برای امت مسلمان است که باید موضوع اول جهان اسلام باشد و هست.

کد خبر 5754559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha